donderdag 28 september 2017

Nieuw Avontuur! 


Nog even en dan ben ik klaar voor een nieuwe uitdaging in mijn leven!

Happy Musher!
Na mijn eerst husky-longtour in 2012 heb ik altijd gehoopt dat het me op een dag zou lukken om als ‘musher’ te kunnen werken.

De afgelopen 5 jaar heb ik  iedere winter bij verschillende kennels gesolliciteerd, helaas zonder success. Afgelopen winter heb ik al mijn vrije dagen bij twee kennels  meegedraaid en vier kennels aangeschreven, om uiteindelijk een baan te vinden in Jukkasjärvi, Kiruna, Zweden. En het mooie is dat ik naast (op 1200 m afstand) mijn goede vriendin Ramona kom te werken!
Met mijn leaddog Yrla

Ik kijk er heel erg naar uit om vanaf 1 november 6 maanden lang tochten te mogen begeleiden voor Jukkasjärvi Vildmarks Turer. Ik vlieg echter al op 3 oktober naar Zweden om de laatste dingen
voor mijn accomodatie te regelen en om alvast te trainen met de honden. Iets waar ik erg naar uit kijk!

Ik hoop in deze tijd mijn blog weer wat leven in te kunnen blazen en jullie op deze manier op de hoogte te kunnen houden van mijn Arctisch Avontuur!




4 opmerkingen:

  1. Echt fantastisch lieve Linda! Ik wens je ontzettend veel plezier! Living your dream, YES!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Seems I finally have to learn Dutch...! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You can always try, but I think I also have a translate option on the bottom of the page....:)

      Verwijderen