dinsdag 25 februari 2014

Life on the Rockx....

De naam van mijn blog zou je op de gedachte kunnen brengen dat de verhalen die ik hier schrijf over mijn avonturen in de bergen gaan. Vermoedelijk zullen er zeker verhalen komen over mijn avonturen in en tussen de rotsen, maar 'Life on the Rockx' is veel meer dan dat.

Steeds vaker ontdek ik (kleine) dingen, die zoveel indruk op mij maken dat ik ze wil delen. Niet met iemand specifiek, maar met de wereld om me heen, de mensen wie ik lief heb en met wie ik in contact ben of wil zijn. 'Life on the Rockx' gaat over deze dingen, ontmoetingen die een indruk achterlaten, teksten die ik lees, tekeningen die ik maak of een inzicht dat ik wil delen.


Sneeuwschoentocht Totes Gebrige Oostenrijk - dec./jan. 2012-2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten